Betaling

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

U kunt in de webshop heel vertrouwd betalen met iDeal. Als u een account bij onze webshop heeft, kunt u op rekening kopen waarna u een factuur van ons ontvangt. Als u uw bestelling afhaalt in onze vestiging, kunt u direct pinnen of contant betalen.

Mijn betaling is mislukt of geweigerd.

Dat is vervelend! Neem tijdens kantooruren contact op met de afdeling administratie. Zij helpen u verder.

Waar kan ik mijn factuur opvragen?

Heeft u een account bij Salden Elektro? Ga dan naar 'Mijn account' en kijk vervolgens bij 'Mijn Orders'. Voer bij type 'geboekte factuur details' in. U kunt uw facturen nu inzien.

Ik heb betaald maar nog geen orderbevestiging ontvangen.

Neem in dat geval contact op met onze afdeling administratie via 046-4851020 of administratie@saldenelektro.nl.

Waar kan ik mijn orders inzien?

Heeft u een account bij Salden Elektro? Ga dan naar 'Mijn account' en kijk vervolgens bij 'Mijn Orders'. Hier kunt u filteren op de gewenste order. Als u geen account heeft bij onze webshop dient u contact op te nemen met onze afdeling administratie via 046-4851020 of administratie@saldenelektro.nl.

Worden er kortingen berekend?

Dat is afhankelijk van uw klantgroep bij Salden Elektro. Wanneer er specifieke kortingsafspraken zijn gemaakt, zullen deze in het winkelmandje berekend worden.