Betaling
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
U kunt in de webshop heel vertrouwd betalen met iDeal. Als u een account bij onze webshop heeft, kunt u op rekening kopen waarna u een factuur van ons ontvangt. Als u uw bestelling afhaalt in onze vestiging, kunt u direct pinnen of contant betalen.
Mijn betaling is mislukt of geweigerd.
Dat is vervelend! Neem tijdens kantooruren contact op met de afdeling administratie. Zij helpen u verder.
Waar kan ik mijn factuur opvragen?
Heeft u een account bij Salden Elektro? Ga dan naar 'Mijn account' en kijk vervolgens bij 'Mijn Orders'. Voer bij type 'geboekte factuur details' in. U kunt uw facturen nu inzien.
Ik heb betaald maar nog geen orderbevestiging ontvangen.
Neem in dat geval contact op met onze afdeling administratie via 046-4851020 of administratie@saldenelektro.nl.
Waar kan ik mijn orders inzien?
Heeft u een account bij Salden Elektro? Ga dan naar 'Mijn account' en kijk vervolgens bij 'Mijn Orders'. Hier kunt u filteren op de gewenste order. Als u geen account heeft bij onze webshop dient u contact op te nemen met onze afdeling administratie via 046-4851020 of administratie@saldenelektro.nl.
Worden er kortingen berekend?
Dat is afhankelijk van uw klantgroep bij Salden Elektro. Wanneer er specifieke kortingsafspraken zijn gemaakt, zullen deze in het winkelmandje berekend worden.
U kunt in de webshop heel vertrouwd betalen met iDeal. Als u een account bij onze webshop heeft, kunt u op rekening kopen waarna u een factuur van ons ontvangt. Als u uw bestelling afhaalt in onze vestiging, kunt u direct pinnen of contant betalen.
Mijn betaling is mislukt of geweigerd.
Dat is vervelend! Neem tijdens kantooruren contact op met de afdeling administratie. Zij helpen u verder.
Waar kan ik mijn factuur opvragen?
Heeft u een account bij Salden Elektro? Ga dan naar 'Mijn account' en kijk vervolgens bij 'Mijn Orders'. Voer bij type 'geboekte factuur details' in. U kunt uw facturen nu inzien.
Ik heb betaald maar nog geen orderbevestiging ontvangen.
Neem in dat geval contact op met onze afdeling administratie via 046-4851020 of administratie@saldenelektro.nl.
Waar kan ik mijn orders inzien?
Heeft u een account bij Salden Elektro? Ga dan naar 'Mijn account' en kijk vervolgens bij 'Mijn Orders'. Hier kunt u filteren op de gewenste order. Als u geen account heeft bij onze webshop dient u contact op te nemen met onze afdeling administratie via 046-4851020 of administratie@saldenelektro.nl.
Worden er kortingen berekend?
Dat is afhankelijk van uw klantgroep bij Salden Elektro. Wanneer er specifieke kortingsafspraken zijn gemaakt, zullen deze in het winkelmandje berekend worden.
Betaling
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
U kunt in de webshop heel vertrouwd betalen met iDeal. Als u een account bij onze webshop heeft, kunt u op rekening kopen waarna u een factuur van ons ontvangt. Als u uw bestelling afhaalt in onze vestiging, kunt u direct pinnen of contant betalen.
Mijn betaling is mislukt of geweigerd.
Dat is vervelend! Neem tijdens kantooruren contact op met de afdeling administratie. Zij helpen u verder.
Waar kan ik mijn factuur opvragen?
Heeft u een account bij Salden Elektro? Ga dan naar 'Mijn account' en kijk vervolgens bij 'Mijn Orders'. Voer bij type 'geboekte factuur details' in. U kunt uw facturen nu inzien.
Ik heb betaald maar nog geen orderbevestiging ontvangen.
Neem in dat geval contact op met onze afdeling administratie via 046-4851020 of administratie@saldenelektro.nl.
Waar kan ik mijn orders inzien?
Heeft u een account bij Salden Elektro? Ga dan naar 'Mijn account' en kijk vervolgens bij 'Mijn Orders'. Hier kunt u filteren op de gewenste order. Als u geen account heeft bij onze webshop dient u contact op te nemen met onze afdeling administratie via 046-4851020 of administratie@saldenelektro.nl.
Worden er kortingen berekend?
Dat is afhankelijk van uw klantgroep bij Salden Elektro. Wanneer er specifieke kortingsafspraken zijn gemaakt, zullen deze in het winkelmandje berekend worden.
U kunt in de webshop heel vertrouwd betalen met iDeal. Als u een account bij onze webshop heeft, kunt u op rekening kopen waarna u een factuur van ons ontvangt. Als u uw bestelling afhaalt in onze vestiging, kunt u direct pinnen of contant betalen.
Mijn betaling is mislukt of geweigerd.
Dat is vervelend! Neem tijdens kantooruren contact op met de afdeling administratie. Zij helpen u verder.
Waar kan ik mijn factuur opvragen?
Heeft u een account bij Salden Elektro? Ga dan naar 'Mijn account' en kijk vervolgens bij 'Mijn Orders'. Voer bij type 'geboekte factuur details' in. U kunt uw facturen nu inzien.
Ik heb betaald maar nog geen orderbevestiging ontvangen.
Neem in dat geval contact op met onze afdeling administratie via 046-4851020 of administratie@saldenelektro.nl.
Waar kan ik mijn orders inzien?
Heeft u een account bij Salden Elektro? Ga dan naar 'Mijn account' en kijk vervolgens bij 'Mijn Orders'. Hier kunt u filteren op de gewenste order. Als u geen account heeft bij onze webshop dient u contact op te nemen met onze afdeling administratie via 046-4851020 of administratie@saldenelektro.nl.
Worden er kortingen berekend?
Dat is afhankelijk van uw klantgroep bij Salden Elektro. Wanneer er specifieke kortingsafspraken zijn gemaakt, zullen deze in het winkelmandje berekend worden.