Paginabegin

Bezorgen en Afhalen

  • Bezorgen alleen voor klanten
Alleen klanten waarmee we een bezorgafspraak hebben mogen de verzendmethode "Bezorgen" kiezen. Bestelt u voor het eerst of begint uw klantennummer met KWEB.... dan dient u een andere optie te kiezen. Kiest u toch ten onrechte voor "Bezorgen" dan resulteert dit uiteindelijk in hogere kosten en een langere levertijd. Bekijk de pagina Onterechte keuze Bezorgen en extra kosten voor meer info over extra kosten en levertijd

  • Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Indien u voorraadartikelen heeft besteld, worden deze binnen 2 werkdagen bij u bezorgd. Wanneer artikelen niet op voorraad zijn kunnen onze levertijden afwijken. Heeft u een account bij onze webshop? Dan krijgt u uw bestelling op de bij u bekende afleverdagen bezorgd.

  • Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?
Als u voorraadartikelen heeft besteld, kunt u dezelfde dag nog uw bestelling afhalen.

  • Wie bezorgt mijn bestelling?
In Limburg kunnen wij een groot aantal van de bestellingen zelf afleveren. Wanneer u een afleveradres buiten Limburg heeft, werken wij samen met pakketdienst DHL.

  • Wat is de status van mijn bestelling?
Hiervoor kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met onze afdeling verkoop of expeditie via 046-4851020

  • Kan ik mijn bezorgadres wijzigen?
Wanneer u een account heeft in onze webshop, kunt u te allen tijde uw gegevens wijzigen als u bent ingelogd.

  • Kan een bestelling met spoed bezorgd worden?
Ja dat kan. U kunt dan het beste telefonisch contact opnemen met onze afdeling verkoop via 046-4851020. Op deze manier kunnen zij u zo snel mogelijk helpen. Houd er rekening mee dat er extra kosten in rekening worden gebracht voor spoedleveringen.

Bezorgen en Afhalen

  • Bezorgen alleen voor klanten
Alleen klanten waarmee we een bezorgafspraak hebben mogen de verzendmethode "Bezorgen" kiezen. Bestelt u voor het eerst of begint uw klantennummer met KWEB.... dan dient u een andere optie te kiezen. Kiest u toch ten onrechte voor "Bezorgen" dan resulteert dit uiteindelijk in hogere kosten en een langere levertijd. Bekijk de pagina Onterechte keuze Bezorgen en extra kosten voor meer info over extra kosten en levertijd

  • Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Indien u voorraadartikelen heeft besteld, worden deze binnen 2 werkdagen bij u bezorgd. Wanneer artikelen niet op voorraad zijn kunnen onze levertijden afwijken. Heeft u een account bij onze webshop? Dan krijgt u uw bestelling op de bij u bekende afleverdagen bezorgd.

  • Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?
Als u voorraadartikelen heeft besteld, kunt u dezelfde dag nog uw bestelling afhalen.

  • Wie bezorgt mijn bestelling?
In Limburg kunnen wij een groot aantal van de bestellingen zelf afleveren. Wanneer u een afleveradres buiten Limburg heeft, werken wij samen met pakketdienst DHL.

  • Wat is de status van mijn bestelling?
Hiervoor kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met onze afdeling verkoop of expeditie via 046-4851020

  • Kan ik mijn bezorgadres wijzigen?
Wanneer u een account heeft in onze webshop, kunt u te allen tijde uw gegevens wijzigen als u bent ingelogd.

  • Kan een bestelling met spoed bezorgd worden?
Ja dat kan. U kunt dan het beste telefonisch contact opnemen met onze afdeling verkoop via 046-4851020. Op deze manier kunnen zij u zo snel mogelijk helpen. Houd er rekening mee dat er extra kosten in rekening worden gebracht voor spoedleveringen.
© Copyright 2024 Salden Elektro. Alle rechten voorbehouden. Mogelijk gemaakt door Sana Commerce.
© Copyright 2024 Salden Elektro. Alle rechten voorbehouden. Mogelijk gemaakt door Sana Commerce.